|
|
|
|
#1 |
![]() |
Potwierdzam, sprzęt może nie zapewnia giga emocji, ale jeździ i się nie psuje. Jedyne na co trzeba zrobić to wymienić jedną część na akcesoryjną tzw "doohickey", lubi się wytrzeć i pęknąć. Raz wymienione na mocniejsze, podobno zamyka temat
![]() ![]() Concer, miałem ten sam model. Wg mnie najprzyjemniejszy dla oka. |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() |
Cytat:
Druga sprawa warta zawsze uwagi, to wymiana śrubek w czujniki luzu na dłuższe + wklejenie ich na loctite. Czujnik bez tego potrafi się zmielić i jest bajzel w silniku.
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Kawasaki KLR 650 | zbychu 750 | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 15.12.2013 20:41 |
| Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 20:16 |