|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa
Posty: 630
Motocykl: CRF1100L AS
Przebieg: 7500 km
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 21 min 27 s
|
![]()
Osobiście nie, ale czytałem o przypadkach dławienia i gaśnięcia silnika, tu syf poszedł na wtryski.
Pompa też się potrafi spalić. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 5 s
|
![]()
Odnoszę wrażenie, że to tylko półśrodki a nie rozwiązanie problemu,
jeżeli problem dotyczy tylko warstwy zewnętrznej spawu, jedyne rozwiązanie to mechaniczne usunięcie tlenku cynku z jego powierzchni, mechaniczne a nie samo płukanie + wymiana filtrów, płukanie pompy przewodów paliwowych oraz wtrysków. jeżeli problem dotyczy spawu jako całości to wszelkie płukania czy dodatkowe filtry są bez sensu bo to będzie tylko tymczasowe rozwiązanie. jeżeli zastosujemy nakładkę na całą pompę to proszę wziąć pod uwagę, że będzie ona od dołu powoli się zatykać więc z czasem rezerwa zmniejszy się .... jednak taka siatka zwiększy nieco czasookres pomiędzy czyszczeniami. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 | falcon500 | Akcje serwisowe | 52 | 27.12.2021 11:51 |
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 19:03 |