|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
Problem na pewno wystąpi gdy aku będzie słaby lub wadliwy lub warunki uruchomienia silnika (b.niska temperatura w połączeniu z niedomaganiem akumulatora). Mój lion był wadliwy już jako nowy, kosztował dużo dlatego jak nie będę musiał nie warcam do tej technologii. Stary 6-letni yuasa odpala silnik w każdych warunkach i skrzynia zawsze pracuje już od uruchomienia. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Mdxmd - nie wiem, co w Twojej Afrze jest nie tak, ale u mnie NIGDY taka przypadłość (jaką opisujesz) nie miała miejsca.
Jak silnik odpalił to ZAWSZE wchodził bieg i jazda. Może gasisz silnik nie wyrzucając na N i jak napięcie w aku spadnie to takie rzeczy się dzieją? Jedyne, czego doświadczyłem to silnik nie chciał odpalić po zimie i tylko wtedy miałem w pogotowiu Jump Starter. Nigdy go ze sobą nie woziłem na żadne wyjazdy.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|