Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.04.2021, 20:06   #7
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 5 godz 16 min 21 s
Domyślnie

Proponuję zmierzyć na klemach aku napięcie podczas pracy silnika z i bez włączonych świateł.
Druga sprawa to przegląd kostek od podłączenia regulatora do statora oraz kostki głównej przy styczniku rozrusznika.

Dalsze postępowania pomiarowe co do sprawdzenia rezystancji połączenia masy
mogą wydać się lekko czarodziejskie , więc wystarczy organoleptycznie sprawdzić prądowy przewód ujemny czy aby przy oczkach zaciskowych na jego końcach nie ma nadmiernej próchnicy.

Oczywiście reset tripa może być spowodowany samą awarią tripa , uszkodzonym ze starości lub od drgań bezpiecznikiem lub zanikaniem napięcia z innych wielu powodów.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Masa- punkty w Rd04 swatko Układ elektryczny i zapłonowy 3 11.05.2020 19:31
Słaba masa na obudowie chłodnicy. Gero Układ chlodzenia 10 17.05.2016 10:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.