|
|
|
|
#1 | |
![]() |
Cytat:
Price dobrze dywaguje -> morał: jacy klienci taka oferta. IMO niższy moment w terenie jest przewagą nie wadą. Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,447
Motocykl: CRF250L * T7
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 43 min 13 s
|
Cytat:
Da się zrobić wiele sztuczek mając 20Nm ale do zabawy 30Nm będzie zdecydowanie ciekawsze.Co do ciężkiego terenu .... o taki chodzi, czy jeszcze cięższy ? Bo ten jakoś przejechaliśmy, topiąc się identycznie jak mocniejsze maszyny ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
To już sam raczej wiesz
Całą masa ludzi zapuszcza się na CRF250L i śmiało z niego wyjeżdża. No chyba, że "ciężki teren" to pionowe podjazdy pod KTMy eee no chyba jak mówimy o mocnych maszynach to wtedy tak bo zrywa przyczepność. W takim sprzęcie jednak wolę mieć te kilka nm więcej pod dupą przy niższych obrotach niż pałować silnik na czerwone pole, żeby wykrzesać jakąś moc. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |