![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Ruda Śląska
Posty: 180
Motocykl: CRF 1100
![]() Online: 4 dni 2 godz 6 min 15 s
|
![]()
Rozumiem że jak jeździcie w okolicy zera ( a Przecież jeździcie) to ma znaczenie ale w sezonie letnim?
pozdrawiam Marcin Jan
__________________
Pozdrawiam Marcin Jan Mistrz prostej spod świateł |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
W sezonie letnim również pokazuje równo 4 st na plus.
Wracając do świateł, w mojej ATAS źle nie jest i to kwestia regulacji jak ktoś wyżej pisał. Lepsze światła miałem tylko w K16. Abstrahując od tego, że nie lubię świateł Ledowych i tego odcięcia jasno/czarno. Dlatego też kocham swoje "żółte" H7 w moim JK ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Crf1100L instrukcja obsługi PL pdf | pałeł | Instrukcje, broszury, fiszki | 15 | 02.08.2025 08:50 |