|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 386
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 48 min 37 s
|
![]()
No dobra. Przekonaliście mnie. Kupiłem CRF 1000. Zobaczymy czy po jakimś czasie przekonam się do tego moto. Do tej pory najlepiej jeździło mi się na Tigerze 800 ale dam jej szansę. Jak mi nie podejdzie to najwyżej zamienię na coś innego A narazie idę opijać. Wracałem nią w nocy przy -7C więc.fajnie było
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 1 min 52 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,111
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 22 godz 45 min 30 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() To ja już zapytam grzecznie, co po Crf 1000? Zdrówka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Mdxmd, nic złego oprócz tego, że im jej więcej tym więcej jej może się zjebać
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 1 min 52 s
|
![]() Cytat:
Ale wracając do tematu, bardziej zaawansowana elektronika to także linia zasilająca odbiorniki a przełączniki dostępne do użytku kierowcy służą tylko do informowania sterownika co chcemy, więc upraszcza się mocno cała instalacja elektryczna bo nie ma potrzeby prowadzenia obwodów przez przełączniki. Łatwiej można to wszystko zabezpieczyć i dużo łatwiej diagnozować także zalety są... |
|
![]() |
![]() |