|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 592
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 95000
Online: 2 tygodni 2 dni 1 godz 50 min 2 s
|
To jest jakaś porażka z tymi kierunkami.
Kupujesz nowe moto za grubą kasę i okazuje się, że dla jakiegoś bezwartościowego bajeru w stylu świecące kierunki (które mi osobiście przeszkadzają) będę się borykał z diagnostą który musi coś naciągać aby mi pomóc jeździć legalnie homologowanym pojazdem. Co z prawem konsumenckim ? Może należy pojechać wcześniej niż 3 lata na przegląd którego motocykl nie przejdzie z powodu niezgodności z przepisami. Potem do Hondy i prośba o doprowadzenie motocykla do stanu zgodnego z polskimi przepisami dając pismo do wiadomości urzędu który homologował pojazd. Jak coś nie tak to rzecznik konsumenta i tyle. Wywaliłem worek kasy i mam teraz mieć problem bo być może ktoś dał w łapę w urzędzie w którym homologuje się pojazdy ? To jest albo niedokształcenie diagnostów albo bubel w postaci wadliwie zaakceptowanej homologacji. Jeśli tak jest to honda powinna przeprowadzić akcję serwisową i doprowadzić wszystkie sprzedane CRF do stanu zgodnego z prawem. Oczywiście o ile faktycznie jest to stan niezgodny z prawem a nie błąd diagnosty. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Problem chyba w interpretacji przepisów przez diagnostę.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Było o tym wielokrotnie na forum:
https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=37422 https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=41328 Jak dla mnie czas zmienić diagnostę. Nie sądzę, aby Honda sprzedawała w Europie "nielegalne" pojazdy, gdyż nie tylko NAT ma taki "bajer". Do poczytania tutaj (dla diagnosty również): https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/do.../D20162022.pdf |
|