Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.09.2021, 16:14   #1
majo
 
majo's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Droga 816
Posty: 4,603
Motocykl: XRV 650:)
majo jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 3 dni 5 godz 53 min 13 s
Domyślnie

Taki wlot powietrza bym pożyczył i skopiował dla przyszłego pokolenia.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA... MOTOR MARKA

XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH

http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw
majo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.09.2021, 17:07   #2
Lucky Luke
 
Lucky Luke's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,922
Motocykl: RD04
Lucky Luke jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał majo Zobacz post
Taki wlot powietrza bym pożyczył i skopiował dla przyszłego pokolenia.
Są gdzieś w necie wymiary z martonów.
Sam myślałem żeby to zrobić, bo seryjny dolot do jest dobry ale na czysty asfalt.
Zastanawia mnie tylko jak gaźnik reaguje na taką modyfikację
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR
Lucky Luke jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.09.2021, 22:08   #3
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
Domyślnie

Ten motocykl ma stertować w klasie Dakar Legends, a tam regulamin w pewien sposób ogranicza fantazję, poprzez pewne stosowanie części z epoki.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.09.2021, 10:01   #4
Mallory
 
Mallory's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,540
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 13 godz 46 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cibor klv Zobacz post
Ten motocykl ma stertować w klasie Dakar Legends, a tam regulamin w pewien sposób ogranicza fantazję, poprzez pewne stosowanie części z epoki.
Bardzo fajnie, że takie klasy powstają.
Motocykle są wieczne. Ciągle można je naprawiać i się tym bawić.
I dostępne jest to dla amatorów co widać często na YT jak w garażu z laika robi się mechanik gdy odrestauruje jakąś afrykę, trampka czy xteka... super.
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.09.2021, 10:16   #5
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,887
Motocykl: R1200GS K25
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 59 min 45 s
Domyślnie

Co do wsadzania przedniego zawiasu z afry do trampka to trenowałem coś takiego z 6-7 lat temu, a nawet zawiasik kupiłem wtedy od mada więc niech nie gada że śmietnik

Różnica jest i to bardzo znaczna. Osobiście uważałem i uważam nadal że nic ponad zawias AT w trampku nie ma sensu. Wsadzisz z LC8 i w żadnym stopniu za zawiasem nie będzie nadążał silnik. A Afrykowy jest plug and play z półkami.

Na zawiasie z AT (przód tył) trampek jeździł jak odchudzona znacznie Afryka. KTMa nie udawał bo to nie ma sensu, naprawdę.

Pozdro
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.