![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,440
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 1 godz 53 min 35 s
|
![]()
Matjas kolejnego konia oduczasz jeść? Dodaj odrobinę owsa
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
właśnie próbuję z tym owsem i powoli kończą mi się opcje. przeczytaj poprzedni wpis.
moto ma gąbkowy w miarę wolny filtr i niemal zupełnie pusty wydech. bardzo duża wytłumiona przestrzeń rozprężna/chłodząca i na samym końcu dość przepustowy dB killer. w oryginale odpowiednio główna/rozpylacz/wolnych : 115/0,8/25 obecnie odpowiednio główna/rozpylacz/wolnych : 120/2,0/27,5 według mądrych książek można jeszcze podjechać z dyszą wolnych do 30.0 i zmienić suwak przepustnicy. Oczywiście można zafasować tłustą dyszę gówną ale moto jedzie ledwie odkręcone na manecie więc główna ma stosunkowo niewielki wpływ. Rozpylacz jest najbogatszy jaki może być i to on gra główne skrzypce w średnim zakresi w jakim się poruszam obecnie. Dlatego piszę, że trochę kurczą mi się opcje. Zobaczymy z iglicą na maxa w górze. Jeśli i to nie przyniesie odpowiedzi zacznę podejrzewać wadę gaźnika i/lub zbyt wolny napływ paliwa do komory ale, uważam, że tu nie ma się do czego przyczepić. Przejechałem niemal 85km a z baniaka tak jakby niewiele ubyło. Póki co można próbować - zimno więc się nic za mocno nie zyebie. Czytałem na forum enfielda w UK, że ktoś miał wadliwy fabrycznie gaźnik z jakimś frędzlem z gwintowania. Moto od nowości miało przejechane 3500km i pięciu! właścicieli ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |