|
|
|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 12
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 15 godz 24 min 0
|
OK to w ramach podsumowania.
Wymiana oleju podczas docierania: 1,8 l oleju 4T MOTUL 3000 SAE 10W40 Filtr HF 103 Uszczelka filtra oleju identyczna w CRF250L i CRF300L| Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm Siła dokręcania: Śruby dekla 10nm Spust oleju 24nm Nic nie przekręciłem bo głupio by było skopać cos w pierwszym nowym pierdziksonie już na samym wstępie
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Zarejestrowany: Nov 2021
Miasto: Miasto Carycy Katarzyny
Posty: 17
Motocykl: CRF 300L
Online: 21 godz 14 min 48 s
|
Cytat:
Śruby dekla 9,5 nm Spust oleju 24,4 nm Wczoraj robiłem samodzielną wymianę po 320 km olej mineralny Motul. Filtr oryginalny Honda. Podkładek nie wymieniałem została stara od śruby spustowej i od filtra.Olej wyglądał bardzo dobrze, trochę mętny ale nie ciemny. Filtr oleju wydłubany mikro opiłków nie stwierdzono.Wlałem 1,5 litra oleju.Masakryczna kontrola poziomu oleju w okienku, motocykl trzeba trzymać prosto albo położyć na siedzeniu poziomicę żeby był idealnie w pionie. Ja sprawdzałem stawiając go pod ścianą na granicy przechylenia. Najlepiej było by usiąść i mieć druga osobę do kontroli. Brak centralnej podstawki to duuuża wada. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Loncin Voge LX300GY - Prawie jak CRF300 | CzarnyCzarownik | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 13.04.2021 21:00 |