|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Hej
Nie kumam tych modow z przełożeniami bo IMVHO Honda naprawdę odrobiła lekcje i moto na standardowych zebatkach robi wszystko. Jak piszesz - pasuje Ci 13/44 i fajnie ze znalazłeś ale jedynkę masz praktycznie bezużyteczną a żeby zrobić 300 po czarnym znów musisz modzić. Standard i tak ma krótka jedynkę, bardzo, a trzyma 90 jakby nic się nie działo Za to: poka linke do tej sprężyny z przodu. Wiela wyszło i ile trza było czekać? Olej tez zmieniałeś?
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||||
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]() Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Kupowałem z kompletem innych rzeczy np. wydechem. Kolega mechanik mi zmienił. Ogólnie sprężyna jest nieco dłuższa i włożenie jej jest dosyć kłopotliwe. Ludzie na grupach na FB pisali to samo. Na tyle mam YSS kupione ledwo używane z drugiej ręki. https://bikerzbits.com/crf-300-rally...5tr-07-85.html Nie mogę znaleźć mojej wersji chyba jest 75-85 kg jakoś tak. Imo 85-105 to dla naprawdę ciężkich ludzi. Ja ważę 80 na sucho + sprzęt czyli z 85 przynajmniej. Mam skręcony zawias do połowy wartości a i tak jest bosko. Mógłby być nawet nieco bardziej miękki. Cytat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 516 | Wczoraj 23:06 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |