|
|
|
|
#1 |
|
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,146
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Online: 1 miesiąc 3 dni 13 godz 16 min 27 s
|
Do mojego modułu wchodzą dwie wtyczki jedna ma 4 przewody druga 7 , łącznie na schemacie jest 11przewodow wchodzący do modułu. Oczywiście mam dr650se 97 rok. Czarownik Nie widzę nigdzie tego przewodu czarno-żółte go do modułu. Ewentualnie które by to by mógł być sen siedmio pinowej wtyczki bo mam pomarańczowo biały czarno-biały zielony czarny pomarańczowo biały biało-niebieski i zielono-niebieski. Ale wiele wskazuje na walnięty impulsator ,bo podpiąłem pod niego miernik na voltach i niewiele się zmienia podczas kręcenia, to samo na białym i czarnym jakby nic nie indukował, A sprawdzałem na mili woltach. Podobnie jest na omomierzu,bardzo nieduże żadne odchyłki podczas kręcenia. Czyli problem mam najprawdopodobniej pod kapą silnika. https://photos.app.goo.gl/Wwd9DkcrKc5fdU7H8 |
|
|
|
|
|
#2 | ||
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Widmo to sprawdź ten pomarańcz z białym paskiem (patrzyłem na jakiś inny schemat). Jak ustawisz miernik na opór to przy motocyklu "gotowym do jazdy" powinno pokazywać wartość w tysiącach lub milionach omów (lub poza zakresem). Jak wyłączysz zapłon/kluczyk to powinno być <1 om między tym kablem (pomarańcz-biały) a masą. Sprawdź to pierwsze na rozpiętej wtyczce, nie powinno mieć znaczenia.
Cytat:
Cytat:
Po prostu wtedy raz świeci a raz nie świeci. Identyczna sytuacja jak z diodą prostowniczą
|
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,146
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Online: 1 miesiąc 3 dni 13 godz 16 min 27 s
|
Cytat:
Na gotowym do jazdy jest poza zakresem mojego miernika( więcej niz megaom) i przy wyłączonym zapłonie to samo( a powinno być mało omów) ;Może to być trop.. Jest drugi przewód też pomarańczowo biały ( chodzi o tą wtyczkę w której jest 7 przewodów) przy gotowym do odpalenia poza zakresem, przy wyłączonym kluczyku 86 omów I się zastanawiam, czy zwalać ten dekiel silnika.. (7200 zł za sprzęt który nie pali to nieźle Co do drugiej wtzcyki+ impulsator nie ma ywarcia do masz+ i to drugie) na 4 pinowej wtzcyce = te nie ma ywarcia do mas. |
|
|
|
|