Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.07.2022, 17:55   #1
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

No niestety "latwe rozwiazania" sie nie sprawdzily jak na razie. Po calkowitym odlaczeniu scottoilera i sprawdzeniu widocznej czesci przewodow od manetki i tego zestawu przelacznikow po prawej stronie kiery efekt wciaz ten sam. Przewody nie byly naciagniete az takjak mi sie wydawalo, moglem nimi spokojnie majtac na boki. Izolacja wiazki nienaruszona w czesci widocznej wiec.. tu chyba wszystko ok.

Po przekreceniu kluczyka w stacyjce jest momentany blysk bezpiecznika "Engine stop" i po zabawie. Patrzac na schematy od Nabru i zakladajac ze nie ma tu zadnej fabrycznej wtopy jest potencjalna mozliwosc uwalonego przekaznika pompy paliwa, o ile moze sie tak uwalic ze zwiera sie wewnatrz.
Pozatym moja afra podlegala pod akcje serwisowa "z syfem w zbiorniku", gdzie teoretycznie demontowali zbiornik (a wiec tez pewnie odpinali pompe) zeby go wyplukac.
Cos czuje ze bez grubej rozbiorki sie nie obedzie.
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.07.2022, 17:59   #2
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,861
Motocykl: R1200GS K25
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 min 30 s
Domyślnie

Bez ściemy współczujemy takiej lipy i życzymy pomyślnego rozwiązania....

...Afra po wyleczeniu powinna zrewanżować się Tobie latami bezawaryjnej jazdy.

Nadal, mimo wszystko mam wrażenie że to jakaś pierdoła. A przy okazji - NAT można podłączyć pod kompa tak jak BMW? Bo w beemce sporo można wywnioskować z błędów. Mi udało się w ten sposób ustalić precyzyjnie typ awarii ABSu.
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.07.2022, 18:42   #3
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

W NAT z 2018 r. można se podpiąć pod takie cuś w złączu 6P pod siedzeniem pasażera i odczytać kody błędów z migającej lampki silniczka:



Jsk ktoś takiej wtyczki nie ma to wystarczy zewrzeć przewody brązowy i zielony w gnieździe 6P.



Niestety mam przeczucie, że odczyt kodów nic tu nie da, bo to cały czas widzi mi się jako zwarcie gdzieś.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.07.2022, 19:06   #4
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,861
Motocykl: R1200GS K25
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 min 30 s
Domyślnie

A to NAT nie ma takiego gniazdka podobnego jak w BMW? I tego że zwykły interfejs z aplikacją typu Motoscan (znaczy odpowiednik dla NAT) na androida się podłącza?
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.07.2022, 19:19   #5
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Nie wiem jakie gniazdko ma BMW ale w CRF1000 jest jak niżej:

  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Awaria w trasie Nomad Wszystko dla Afryki 25 03.06.2018 10:37
awaria ST 750 Tolecki Inne - dyskusja ogólna 21 06.01.2016 20:41
awaria balczezzz Układ elektryczny i zapłonowy 15 11.07.2011 21:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.