|
|
|
|
#1 |
![]() |
FB_IMG_1670178202442.jpg
Kto da więcej.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
śmiem twierdzić iż żadne gmole dostępne na rynku nie spełniają swojej funkcji bo zawsze coś się pognie ... mocowania w ramie nie mogą być sztywno połączone z orurowaniem i to jest klucz do gmoli idealnych. Połączenie powinno być elastyczne np. zatopione w gumie ale w sposób który uniemożliwi wyrwanie tych elementów a tylko amortyzację połączenia i byłoby pozamiatane bo każda wywrotka parkgingowa byłaby totalnie bez kolizyjna zarówno dla gmoli jak i motocykla a porządniejsze szlify ucierpiałby by tylko gmole ale nigdy rama.
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 06.12.2022 o 13:14 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Heed Bunkier i wymiana oleju | nabrU | NAT - Warsztat | 39 | 20.09.2017 23:56 |