|
|
|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: Oct 2022
Miasto: Warszawa
Posty: 6
Motocykl: CRF300L
Online: 1 godz 57 min 46 s
|
Widziałem, że ludzie często demontują ten schowek, żeby właśnie uniknąć pęknięcia.
Sam też to w takim razie zrobię. Wg opisu jest mocowany na 4 śruby, z czego jedyna nieoczywista jest na górze gdzieś pod siedzeniem (bazując na opisach w sieci). Ogólnie sam projekt tego schowka jest dość dyskusyjny - nawet kiedy jest zamknęty na zamek, można całkiem mocno odchylić jego górną część (tam jest mocowany tylko na taki gumowy bolec) |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| O oleju silnikowym i filtrach CRF300/250 | muszel72 | Warsztat | 65 | 13.04.2024 14:44 |
| Loncin Voge LX300GY - Prawie jak CRF300 | CzarnyCzarownik | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 13.04.2021 21:00 |