![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,074
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 30 min 19 s
|
![]()
Widzę że motor stojący na centralce jak odkręciłem nakrętkę to nawet w połowie gwintu nie byłem a już sprężyna miała luz.a zostało z 15mm właśnie do góry. Dlatego myślałem właśnie tyle a zawsze można popuścić napięcie wstępne. Al emoże masz rację. Ważę 100 więc zrobię 7,5
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Baza ja mówię tylko o regulacji jak jest pokrętło napięcia wstępnego a tu niech się ktoś wypowie co w tym grzebał. Zastanawia mnie czy w oryginale jest tak, że można zluzować sprężynę jak piszesz.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[Z] kanapę standardową na obniżoną CRF1000 | mateusz_e | NAT - Warsztat | 16 | 24.05.2023 18:14 |
Kanapę obniżoną zamienię na standard | Cynciu | NAT - Warsztat | 9 | 28.02.2021 12:01 |
Z serii: skąd to wypadło? Guma... | ozeh | Regularne czynności serwisowe | 4 | 15.03.2014 13:45 |