|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Cytat:
. Wings już jest, małe gmole, płyta, siedzenie się.robi. Niedługo zrobie osobny wątek na temat projektu GG700.Co do modzenia 300L pod względem mocy... been there, (almost) done that. Nasze ECU się różni i jedyne co Ci pozostaje to EJK, ale tu szczerze mówiąc różnice są chyba subiektywne. Możesz władować mnóstwo pieniędzy w to, obniżyć znacząco bezawaryjność. Z takich prostszych ale znaczących zmian to ostrzejsze wałki od CBR, ale nadal widziałem skrajnie różne wyniki dyno. Imo - brakuje mocy? Pewnie niedługo będziesz zmieniać moto
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
najlepsze co tu zostało napisane
![]() trzeba zastosować trochę downsizing wymagań jeśli idzie o te małe hondziawki i wszystko będzie dobrze. pisałem o tym parę razy: miałem na dwa dni 250L i mi się spodobało ale miałem jeszcze wtedy sny o potędze i nie kupiłem jej a w międzyczasie pojeździłem na przykład GL1200 jak weszło nowe 300 i opisano zmiany to wiedziałem, że to będzie dokładnie motek jakiego szukam - wszystko co Honda zrobiła w 300 jest na plus względem 250 a wprowadzenie tej mega krótkiej jedynki to już jest mistrzostwo. po czasie mam niekiedy TROSZKĘ wątpliwości czy to dobrze, że wziąłem Rally ale to tylko jak się wywalam gdzieś w lesie - na szutrze czy asfalcie jedzie to bardzo poprawnie i lepiej niż 'L' no i - mimo, że miałem w karierze parę litrów+ to mocy mi nie brakuje. Moto spokojnie jedzie turystyczne 90-100 a szczerze to jak jadę się powłóczyć po dolnym śląsku to i tak rzadko tyle jadę, w terenie na drugim biegu potrafi mielić kołem a jak mokro to i na trójce. jakieś korzenie jak się szybko nie jedzie można przeskoczyć nawet z gazu na dwójce. Bez redukcji wyprzedzałem parę razy 90-120 nawet po 2-3 samochody na raz - nie uważam, żeby trzeba było jakoś wielce planować taki manewr jak 126p ![]() Zasięg na baniaku mam około 400km+. Optymalnie. Pali to nic i ponoć nie klęka nawet przy sporych przebiegach, wygląda fajnie i nie jest drogie jak na dzisiejsze chore ceny. Po co psuć coś co jest stworzone w określonym celu i go spełnia ?
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Ciężko nie zgodzić się.z tym co piszesz. Mi Honda przestała wystarczać jako jedyne moto - więc wymieniłem.
Nie zgodzę się.z tym, że nie jest droga. Imo 300Rally jest zdecydowanie za droga (32 tys obecnie) jak na moto, które ma tak słaby i wymagający natychmiastowej wymiany zawias oraz absolutnie badziewny osprzęt (podnóżki, klamki, dźwignie). Po drobnych modach wychodzi nam 35-36 tys. Do tego absolutnie chore części zamienne i serwisowe sprawiają, że o dobrej cenie możemy mówić przez pryzmat niezawodności i kuloodporności całej jednostki. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |