|
|
|
|
#1 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Bo wiecie, tu sobie możemy ponarzekać że na Dakar to marny ten trampek, zawias taki se a silnik niewiadomo co, i wydech dziwny....
....tymczasem starzy trampkarze w liczbie niemałej przeżywają to co FAT w momencie gdy nadchodziła NAT. Pamiętam jak to było. Siedzą, ciułają hajs, liczą kredyty i leasingi i wpłacają zaliczki Z mojej perspektywy to jeden z niewielu motocykli w tej klasie z akceptowalną z mojej perspektywy jeszcze ceną zakupu nowego. Nie, ja nie kupuję - nie stać mnie chyba więc zostaję z nastoletnim GSem
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,447
Motocykl: CRF250L * T7
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 43 min 13 s
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Cytat:
. Cenowo też szału nie ma, bo tak jak wszyscy piszą - dorzuć handbary i płytę pod silnik i wychodzi identyko T7/Tuareg. Ja miałem nadzieję na konkurencję dla tego typu maszyn, ale niestety zaczynam zbierać zaliczkę na Aprilkę bo na horyzoncie nic się nie pojawi z terenowych dwucylindrowcow (ktm 890 R spoko, ale odjechany cenowo)
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 681
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 6 godz 4 min 2 s
|
Aby trampek odniósł podobny sukces do NAT musiał być bardziej asfaltowy niż terenowy.
Moim zdaniem jest spoko i ta cena na dzisiejsze czasy nie jest jakaś zabójcza. Trzeba też wziąć pod uwagę dobry pakiet elektroniki. Trampek w końcu będzie jechał i hamował ![]() Niestety firmy mają coraz bardziej zachłannych księgowych i zysk staje się sprawą najważniejszą.
__________________
END of TRANSMISSION |
|
|
|