|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2019
Posty: 335
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 47 min 49 s
|
Podobno najnowsza dostawa CRF stoi u importera choć miała już dawno być u klientów z powodu wadliwego korka oleju, podaje za facebook:
https://ec.europa.eu/safety-gate-ale...mv5zlBti8_Ldc0 google translator: Korki rdzenia olejowego znajdujące się w pokrywie skrzyni korbowej mogą wyskoczyć. W rezultacie gorący olej silnikowy może zostać wypchnięty, powodując obrażenia kierowcy. Ponadto olej może kapać na tylną oponę, powodując utratę kontroli nad kierownicą, a olej może się zapalić, jeśli zostanie przeniesiony do gorącego układu wydechowego. Przepisy prawne (na poziomie UE) i normy europejskie, z którymi produkt był testowany i nie był zgodny Produkt nie jest zgodny z rozporządzeniem w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów dwu- lub trzykołowych oraz czterokołowców. Rok modelowy: 2022 (CBF300NA) i 2023 (CRF300LA/LRA); Kraj/miejsce produkcji: fabryka w Tajlandii (THM). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: KRK
Posty: 14
Motocykl: CRF300L
Online: 20 godz 37 min 53 s
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |