|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,191
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 11 godz 19 min 9 s
|
Odgrzeję temat, bo może ktoś miał i poradził sobie z problemem (ex1 taki przypadek już w tym wątku opisywał, ale sobie nie poradził).
Sprawa dotyczy skrzyni DCT w Hondzie NC700X. W trybie S przy wyższych obrotach np. 4,5 K i prędkości 140 km/h na piątym biegu nie można przełączyć na 6 bieg. Trzeba zwolnić do 120 km/h oczywiście spadają też obroty i wówczas wbijemy przełącznikiem 6 bieg (ten schemat dotyczy też niższych biegów ). Jeśli jedziemy na 6 biegu i chcemy zredukować przed wyprzedzeniem też musimy zwolnić i obniżyć obroty. W Hondzie w Poznaniu wykasowali błędy, ale nic to nie dało. Był robiony reset skrzyni i efekt nadal taki sam. Może to przypadek, ale jakoś problem ten wyszedł po wymianie napędu. Zębatki mają taką samą ilość zębów jak przed wymianą. W serwisie u Karlika powiedzieli, że nie ma to raczej wpływu i nie jest to przyczyną. Może podpowiecie jakiś warsztat, który zna się na tych skrzyniach, albo macie swoją diagnozę ?
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,483
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 11 godz 28 min 20 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|