|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,349
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 12 godz 33 min 37 s
|
Mnie nie o to chodzi. Jeśli głowica jest do wymiany, to żadna regulacja podkładkami jej nie naprawi. Ja tylko się zastanawiam nad tolerancjami podanymi przez producenta i dlaczego serwis nie musi korygować luzu jak jest w zakresie, nawet na granicy.
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek SP8WAS KO10aa |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Macie wiedzę kto to zrobi w 3-City nie za miliony? Moto wstępnie rozbiorę z plastików.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Gdańsk
Posty: 36
Motocykl: CRF1000L, CRF300L
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 37 min 46 s
|
Cytat:
Jak będziesz robił to napisz gdzie i za ile bo to cenna wiedza |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
ale sprawdzamy jednak po 48.000km niektórzy nawet 24.000 jak zaleca manual, jeżeli zostawimy na 0.21 to po 24.000 raczej na pewno będzie 0.20 lub mniej czyli poniżej minimum.Odnośnie zaworów ssących u mnie ponad 120.000km są w normie. Sprawdzam co 48.000km czyli zawsze przy wymianie świec zapłonowych jedna robota z rozbieraniem. Ale nie ma jednej metody bo są modele motocykli, w których gniazda i zawory są słabej jakości wówczas jeżeli wiemy co się z nimi dzieje (szybko zmniejszają się) ustawia się celowo na górny możliwy zakres a czasem nawet lekko ponad. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| dekiel zaworow nx650 | szynszyll | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 23.02.2017 13:01 |