Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.01.2024, 19:07   #1
szakalkp


Zarejestrowany: May 2023
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
szakalkp jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 godz 26 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
ciekaw jestem, czy przednie amorki podejdą od CRF1000, gdyby ktoś zmierzył średnicę rur w trampku zaraz przy dolnej i górnej półce mogę sprawdzić. Tylny amorek też można sprawdzić ale tutaj bez demontażu pomierzyć trudno.

Pisze to dlatego iż amorek od CRF to ok 600zł a lagi przód ok 2000-3000zł jeżeli chodzi o prześwit to nie widzę problemu z przeróbką miski i będzie spokojnie ok 4cm więcej ale to już może co u niektórych powodować bóle głowy więc nie ciągne tematu...

W przypadku poprawienia "dołu silnika" pozostaje tylko zmiana przełożeń lub przeróbka mapy nie ma dołu z prostego powodu ... EKO, dlatego jest elektroniczna przepustnica, która aby spełnić normy nie otworzy się więcej w tych zakresach obrotów w których nie będzie EKO.

Jakby nie kombinować to przerabiając trampka na lepszy na pewno skończymy cenowo na T700 a jak bardziej się rozpędzimy (wkłady, ohlinsy i mapa) to i CRF1100
Przednie nie podejdą, musiałbyś roztoczyć półki, do tego inne są zaciski i tarcze. Całe koła do wymiany. Lepiej już zastosować wkłady (kardridże), najlepiej wychodzą Andreani Rally Race. Tylni amortyzator od Afryki nie podejdzie, musi być zbiornik z przeponą z boku, w osi otworu pod mocowanie do ramy. Inaczej zawadzisz o skrzynkę chyba na aku oraz zbiornik wyrównawczy. Do trampków pasują tylko amory od trampków. Można założyć od XL700v ale stracisz 10mm skoku, zyskasz mocniejszą sprężynę i regulacje dobicia. Najlepiej wychodzi amortyzator od shock factory z Francji.

A co do zmiany map, trzeba by było zrobić zrzutkę i zrobić jedną nową dla wszystkich. Wyjdzie po parę stówek, a będzie petarda.

Ostatnio edytowane przez szakalkp : 28.01.2024 o 20:11
szakalkp jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.02.2024, 18:30   #2
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 6,682
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 godz 4 min 18 s
Domyślnie

Jak by kto chciał tempomat to w hameryce robią, podobno do wszystkich hąd mają robić.
https://veridiancruise.com/en-eu/pro...47464461336893
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.09.2024, 19:55   #3
kylo
 
kylo's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 645
Motocykl: CRF1000
kylo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 godz 19 min 11 s
Domyślnie

Nowy Trampek może nie ujął mnie wyglądem,
ale podchodząc na chłodno do tematu, z perspektywy
chęci zmiany (po 14latach) poczciwego klekota
na coś bardziej współczesnego: pozycja za kierownicą - BDB,
miejsce dla pasażera (warunek obowiązkowy) uchwyty - BDB,
ugięcie kolan kierowca jak i pasażer - BDB,
waga - super, moc względem pojemności i wagi na papierze - BDB,
wyświetlacz, nawet dla zatwardziałych wielbicieli klasycznych zegarów - czytelny.
Na jazdę testową pojechałem z synem, aby był miarodajny balast.
Wrażenia po przejechanych 58km (1h)....
Stabilność prowadzenia w zakrętach, na wprost, hamulce, pozycja - BDB.
Zawias, przynajmniej w demo twardy, przejazdy po muldach, tłucze, nie wybiera.
Całokształt motocykla robi naprawdę dobre wrażenie w tej klasie / kasie.
Jedyny element, który naprawdę rozczarowuje to - silnik,
bez względu na mapę... dół lipa..., góra lipa...
Obciążenie kierowca + pasażer bez bagażu, tryb "sport"
120 km/h szósty bieg, odwinięcie rolgazu - buuuu, motór nie jedzie,
redukcja na pięć - buuuu, nie jedzie, redukcja na cztery - buuu no nie jedzie
Nie wiem gdzie były podczas mojej jazdy te obiecywane 92KM ?
Brzmienie wydechu OK. ale reakcja na gaz podczas ruszania, jazdy - po prostu marna,
przy mocniejszym obciążeniu bez względu na zakres obrotów wibruje, buczy,
ale nie jedzie, co najwyżej lekko przyspiesza. Dla porównania praca silnika CB500 Małżonki
to cud, miód, malina. Byłem przekonany, że tu będzie równie kulturalnie
tyle, że z Ogniem,a nie buuu i podrygi...
Gdyby do nowego Trampka włożyć "słabszy" silnik z T7, którego praca w dolnym i średnim zakresie jest dla mnie BDB,
wyszedł by naprawdę przyzwoity średniaczek!
kylo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.