|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 2,075
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 9 godz 37 min 36 s
|
Taka mała rzecz- olej nie przewodzi prądu, więc jakby nawet dostał się do najpodlejszej elektroniki szkody nie zrobi. Miałem convoya w szosie. Wkurwiało mnie przełączanie trybów gdy wpadło się w jakaś dziurę. Tunign w mocniejszą sprężyną pomógł na jakiś czas.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 589
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 5 dni 4 godz 23 min 30 s
|
prawda, ale doprowadzenie do czystości przedmiotu ufajdanego olejem już nie jest takie łatwe. Chodziło mi o to, że aluminium jest dobrym materiałem, dobrze wykonana, spasowana i karbowanie sprawia, że dobrze leży w dłoni. W convoyach słaby jest driver, Bocian wsadza mocniejszy i programowalny. Nie miałem problemów z samoczynnym przełączaniem trybów. Za to w xtar warboy już kilka razy zdarzyło się że latarka włączyła się w kieszeni
|
|
|
|