|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,278
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 53 min 32 s
|
To była siła przyzwyczajenia do KTM, po 3 miesiącach przyzwyczajania się do dct, tryb S3 jest jednak spoko i szybciej przyspiesza niżbym to robił w trybie M
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
A jak z mocą duża różnica?
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Witam, mogę powiedzieć tylko tyle, że właśnie dzięki filmowi EX-a o skrzyni DCT moje wątpliwości zostały rozwiane i w tym roku stałem się właścicielem CRF 1000 DCT rok 2016. Po przesiadce z leciwego trampka XL600V, już pierwsze kilometry po zakupie wracając do domu "banan" nie schodził mi z gęby
Tak jak inni pisali wcześniej tryb D jest bardzo ospały, ale odnalazłem się na trybie S2, praktycznie stworzony idealnie do mojego stylu jazdy. Do czego mogę się doczepić to tylko do tego, że za długo zastanawia się w tym trybie komputer nad redukcją, ale od czego są łopatki +/- |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Gruzja 2019 - 12 minut filmu ( Dookoła Morza Czarnego) | gruber | Trochę dalej | 20 | 09.10.2019 00:28 |
| ###Odiskrzenie pompy w 20 minut### | fassi | Wszystko dla Afryki | 14 | 17.07.2011 00:00 |