![]() |
|
Wszystko dla Afrykańczyka Ciuchy, buty, kaski, gogle, rękawiczki, kondomy, pokrowce, ochraniacze, zbroje i inne gadżety które chcesz opisać lub polecić |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 571
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 6 min 41 s
|
![]()
zdecydowanie nie Vivaro 1.6cdti. Szmelc, kiła i mogiła. Salonowy, sprzęgło kompletne po 23tys, pęknięcie bloku między kanałem chłodzącym a cylindrem przy 40300 (gwarancja do 40tys), nieszczelność klimy na przewodach do tylnego wymiennika 2razy w roku, wymiana jakichś plastikowych uszczelnień pomaga na chwilę. Dopiero zarobienie nowych przewodów rozwiązało problem. 2.0 w tej samej budzie tylko ze znaczkiem renault zdecydowanie lepsze. Vito 1.6 i 2.0 latają u nas z kolei bezproblemowo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,111
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 22 godz 30 min 54 s
|
![]()
Garbaty, dzięki, przy okazji i ja się czegoś dowiedziałem dzięki Tobie.
Dodam przy okazji, że kompresor klimatyzacji poddał się po około 320 Tk, wpadł zamiennik Valeo za 1200 zł, gania do dziś. Oczywiście oszukano mnie, bo wymieniono mi skraplacz i przewód łączący tak przy okazji, w sumie za kolejne 1000, ale luz, cały system nowy, napełniony i działa do dziś. Ja dalej o Masterze. Ahaa...dlaczego do 2015? A dlatego, ze do 2015 jest norma euro 5, czyli bez Adblue, a to zasadnicza różnica w eksploatacji (z doświadczenia). |
![]() |
![]() |