|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() |
to napisz PO CO w Vanguardzie są naprężone laski popychaczy przed GMP i tuż po
![]() nie szukam miodu w d - serio pytam. według mojej wiedzy te silniki mają tak to zrobione aby wspomóc odpalanie.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,510
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 8 godz 1 min 4 s
|
Cytat:
W Vanguardach w ogóle masz bardzo małe luzy zaworowe, ale skąd takie naprężenie ich w określonych punktach to nie umiem Ci odpowiedzieć. Natomiast seria intec (największe single) jak dla mnie ma wadę konstrukcyjną związaną z odprężnikiem. Wyłamuje się często z wałka trzpień odpowiedzialny za unoszenie zaworu... średnio co 3 silnik po dłuższej eksploatacji ma ten wałek do wymiany.
__________________
Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam... |
|
|
|
|