|
|
|||||||
| Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: Kostrzyn nad Odrą
Posty: 312
Motocykl: CRF1100
Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 15 s
|
Taka grafika do mnie trafiła z zapytaniem co to za rozwiązanie? Pomożecie?
![]() Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka
__________________
Tylko OFF!!! |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2020
Miasto: Garwolin
Posty: 116
Motocykl: nie AT (ale T) już nie T
Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 27 min 48 s
|
Antynurek, ma zapobiegać nurkowaniu podczas hamowania.
Miałem to w CBX 83r. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Chyba stary system zapobiegający nurkowaniu. Widziałem podobny w Sece. Jak działa nie mam pojęcia.
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 816
Motocykl: ...............
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 21 godz 14 min 14 s
|
Pewnie popuszcza heble jak ciśnienie rośnie...
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 589
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 5 dni 4 godz 21 min 25 s
|
w teleskopie jest siłownik zasilany płynem hamulcowym podczas hamowania, siłownik kompresuje wstępnie sprężynę przez co przedni zawias się usztywnia przy naciśnięciu hampla
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 816
Motocykl: ...............
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 21 godz 14 min 14 s
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: Kostrzyn nad Odrą
Posty: 312
Motocykl: CRF1100
Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 15 s
|
Dzięki, na was zawsze można liczyć.
Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka Schemat ![]() Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka
__________________
Tylko OFF!!! Ostatnio edytowane przez Novy : 10.03.2022 o 08:00 Powód: Połączenie postów |
|
|
|
|
|
#8 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Ciekawy patent.
I ciekawe dlaczego się nie przyjęło? Bo zamysł interesujący. |
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 855
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Online: 2 miesiące 13 min 21 s
|
Mam antynurki w FJ1100 (chyba nieco późniejszy model niż ten na zdjęciach, bo nie ma żeberek chłodzących). Działa. Motocykl nie nurkuje (aż tak bardzo) po naciśnięciu hamulca.
Co do zasady działania wydaje mi się, że antynurek blokuje przepływ oleju po naciśnięciu hamulca, co powoduje utwardzenie zawieszenia. Antynurek ma regulację, którą chyba ustawia się czułość systemu. Piszę chyba... bo ostatni raz bawiłem się tym w 2010r. i później nie zmieniałem. W FJ1200 zrezygnowano z tego. Trudno powierdzieć, czy rozwiązanie się nie przyjeło, czy to zwykłe oszczędności. Pewnie również dodatkowe trudności i koszty w serwisowaniu... FJ1100 w pierwotnych zamierzeniach pretendowała do motocykla sportowego, natormiast FJ1200 to już wybitny turystyk - lokomotywa, która ciągnie w każdych warunkach. Dawno temu czytałem, że w FJ1200 użyto sprężyn progresywnych, więc może to rozwiązanie uznano za bardziej uniwersalne. Faktem jest, że antynurki zniknęły w latach '80.
__________________
„W wojnie między Rosją a Ukrainą pierwsza poddała się Ameryka” |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rozwiązanie problemu z odpaleniem zimnego moto | Grzechu2012 | NAT - Warsztat | 10 | 29.08.2019 21:53 |