|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: Jan 2025
Posty: 4
Motocykl: ATAS 2024 DCT
Online: 2 godz 29 min 35 s
|
Napięcie waha się pomiędzy 0,2-0,5V więc granicnie małe. Oddałem go do gościa od regeneracji akumulatorów, może coś poradzi.
Dziwne, moto stało 2m bez dodatkowych odbiorników, w ciepłym garażu. Nie rozumiem, jak mógł sie tam rozładować. Z tego co czytałem, przy takim napięciu pada BMS (Battery Management system) i najpierw małym napięciem trzego go naładować aby on pozwolił ładować ogniiwa, więc trik z podłączeniem innego aku, ewentualnie power banku może zadziałać. Dam znać czy dało się go uratować czy trzeba kupić nowy. Ktoś ma propozycje na zamienniki, bo takie aku to 1000pln. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 681
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 5 godz 43 min 12 s
|
Przed awarią nie próbowałeś go ładować zewnętrzną ładowarką ?
Jeżeli nie i nie było czegoś co mogło go rozładować to akumulator po prostu uległ awarii i tyle. Nie wiem czy podlega to pod warunki gwarancji ale próbował bym to zareklamować. Nie polecam grzebania w elektronice tych aku. Jeżeli elektronika przepaliła bezpieczniki to był do tego powód np. awaria jednego z ogniw. Uszkodzenie ogniwa nie jest naprawialne.
__________________
END of TRANSMISSION |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |